اهل قلم | وبلاگ نویسندگان و شاعران ایرانی

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید حجت درولی به نام آی بی وفا

Download New Music By Hojjat Dorvali Called Ay Bi Vafa

ترانه سرا: حجت درولی موزیک ساز: حجت درولی
تنظیم کننده: علیرضا امیری

متن موزیک حجت درولی به نام آی بی وفا

****************************
آی بی وفا کجا رفت قول و قرارت
چه نفرینی کنم بده یکم عذابت
آی بی وفا حرمتمو شکستی
به من بگو حالا یار کی هستی
آی بی وفا عشق تو داغونم کرد
در به درو سر به بیابونم کرد
من که واست خوب بودم حرف نداشتم
ازخودم زدم واسه تو کم نذاشتم

حاله من بد و حال تو عالی
زجر کشم می کنه جای خالیت
من اینجا جون میدم و تو بی خیالی
چه طور دلت میاد پا رو دلم بذاری
نگو به قلبم با اون می مونی
چه جوردلت می اد اخه چه طور می تونی
من بدون تو می میرم اصلا می دونی
آی بی وفا عشق تو داغونم کرد
در به درو سر به بیابونم کرد
من که واست خوب بودم حرف نداشتم
ازخودم زدم واسه تو کم نذاشتم
****************************

————————————————–
دانلود آهنگ با کیفیت 320

DOWNLOAD

دانلود موسیقی با کیفیت 128

DOWNLOAD
————————————————–

  • ۹۵/۰۴/۲۴
  • دایی محمد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی