اهل قلم | وبلاگ نویسندگان و شاعران ایرانی

  • ۰
  • ۰



دانلود آهنگ جدید

ترانه و شعر موسیقی دربند حامد پهلان

دربند تو گر باشم در دربندم دیوانه ی تو گشتمو هی میخندم
دیوانمو مجنونمو دل آشوبم من تا به ابد به عهد خود پابندم
دل دل دآدم کن از قفس آزآدم کن ..نه همسآدم کن پیوسته یآدم کن
دل دل دآدم کن از قفس آزآدم کن در جنت این حوا رو لیلای این آدم کن

تکست آهنگ دربند حامد پهلان

من مرد میدان هستم زخمی ز پیکان هستم
در جمع اصحاب هستم فرزند ایران هستم
من مرد میدان هستم رستم دستان
در جمع اصحاب هستم حامد پهلان هستم
دل دل دآدم کن از قفس آزادم کن ..نه همسآدم کن پیوسته یآدم کن
دل دل دآدم کن از قفس آزآدم کن در جنت این حوا رو لیلای این آدم کن
دل دل دآدم کن از قفس آزآدم کن ..نه همسآدم کن پیوسته یآدم کن
دل دل دآدم کن از قفس آزآدم کن در جنت این حوا رو لیلای این آدم کن
**

  • ۹۵/۰۲/۳۱
  • دایی محمد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی